1. Comisia CEAC
1.1_ATRIBUȚII SPECIFICE MEMBRI CEAC
2.Etica și bune practici în educație
2.1. Calitate in scoala – ghid general
2.2. Culegere Bune Practici in utilizarea manualului de evaluare interna
2.4. Ghidul CEAC-partea a II a
3.Strategia CAB 2014-2019
2.5. MANUAL DE EVALUARE INTERNĂ
4. Proceduri
2 Selecţia reprezentanţilor cadrelor didactice în comisia CEAC
3 Revizuirea periodică a ofertei educationale
4 Identificarea și prevenirea perturbărilor majore
5 Monitorizarea perfecţionării cadrelor didactice
6 Securitatea accesului în unitate
7 Accesul în cabinetul de informatică în timpul și în afara programului
9 Evaluarea cadrelor didactice
10 Colectarea regulată a feedback-ului
11 Selectarea, verificarea și păstrarea documentelor pentru portofoliul personal
12 Observarea predării și învăţării
13 Informarea regulată a elevilor și părinţilor privind progresul realizat și rezultatele școlare
14 Monitorizarea absenţelor elevilor
15 Urmărirea progresului elevilor
16 Implicarea părinţilor în educaţie
17 Proiectarea activitatii didactice
18 Elaborarea – aplicarea orarului și efectuarea serviciului pe școală
19 Verificarea documentelor oficiale
20 Completarea și predarea cataloagelor școlare și a registrelor matricole
22 Asigurarea serviciilor medicale de urgență
23 Planificarea activităților extracurriculare și extrașcolare
24 Organizarea concursurilor școlare și extrașcolare
25 Desfășurarea programului -Să știi mai multe, să fii mai bun-
26 Evaluarea sistematică a așteptărilor educabililor, părinţilor și altor beneficiari relevanţi
27 Evaluarea sistematică a satisfacţiei personalului
28 Accesul la informaţiile de interes public
29 Inserția profesională a cadrelor didactice debutante-fără experiență recentă
30 Controlul documentelor și înregistrărilor
31 Dezoltarea incluziunii elevilor cu CES
31 Monitorizarea, evaluarea, revizuirea și îmbunătăţirea calităţii
32 Dezoltarea incluziunii elevilor cu CES
33 Sanctiuni disciplinare aplicate elevilor
34 Eliberarea adeverintelor pentru membrii comisiilor de BAC si EN
35 Optimizarea desfășurării Consiliilor profesorale și de Administraţie
36 Comunicarea interna, decizia si raportarea SECRETARIAT
36 Comunicarea internă, decizia și raportarea
37 Comunicarea externă cu beneficiarii educaţiei, cu instituţii și angajatori
40 Gestionarea proiectelor cu finantare locala
41 Gestionarea proiectelor cu finantare europeana
49 E l aborarea l ucrări i pentru obţi nerea atestatul ui profesi onal
50 Urm ări rea traseul ui profesi onal al absol venţi l or
51 Notarea ritmică şi parcurgerea programei şcolare
52 Formarea continuă a cadrelor didactice
53 Formarea comisiilor metodice
54 Realizarea și promovarea ofertei educaționale
55 Situaţii de protecţie civilă
56Asigurarea serviciilor medicale de urgență (1)
57 Funcționarea comisiilor metodice și a comisiilor tematice